субота, 2 травня 2020 р.

6 клас. Природні комплекси



Доброго дня, шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою.


Тема уроку: Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи.

1. Опрацюйте параграф підручника 57 , або прослухайте текст підручника (ви можете, наприклад, прибирати у квартирі і слухати)
https://www.youtube.com/watch?v=S4tPjrj6tfo.

2. Випишіть у зошит, що означає поняття «природний комплекс».

Як по – іншому ще називають природні комплекси? Що означає в перекладі це поняття?

3. Користуючись поданим нижче малюнком, підпишіть компоненти природного комплексу. Наведіть приклади взаємозв’язку між ними.









4. Наведіть приклади різних за розмірами природних комплексів:

а) великі –

б) середні –

в) малі –

5. На прикладі природного комплексу «болото», або іншого, обраного вами , поясніть взаємозв’язки компонентів у цьому комплексі. Взаємозв’язок покажіть у вигляді логічного ланцюжка.

Наприклад для болота: рівнинний, дещо знижений рельєф нежаркий надмірно вологий клімат …

6. Наведіть приклади комплексів своєї місцевості, змінених людиною.

7. Доведіть правильність виразу, або спростуйте його: «Втручання в природні комплекси повинно бути науково обґрунтованим і виваженим».


Перевірте свої знання https://learningapps.org/display?v=psksvzfoc20



Немає коментарів:

Дописати коментар