Доброго дня, шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою.
Тема уроку: Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи.
1. Опрацюйте параграф підручника 57 , або прослухайте текст підручника (ви можете, наприклад, прибирати у квартирі і слухати)
https://www.youtube.com/watch?v=S4tPjrj6tfo.
2. Випишіть у зошит, що означає поняття «природний комплекс».
Як по – іншому ще називають природні комплекси? Що означає в перекладі це поняття?
3. Користуючись поданим нижче малюнком, підпишіть компоненти природного комплексу. Наведіть приклади взаємозв’язку між ними.

4. Наведіть приклади різних за розмірами природних комплексів:
а) великі –
б) середні –
в) малі –
5. На прикладі природного комплексу «болото», або іншого, обраного вами , поясніть взаємозв’язки компонентів у цьому комплексі. Взаємозв’язок покажіть у вигляді логічного ланцюжка.
Наприклад для болота: рівнинний, дещо знижений рельєф нежаркий надмірно вологий клімат …
6. Наведіть приклади комплексів своєї місцевості, змінених людиною.
7. Доведіть правильність виразу, або спростуйте його: «Втручання в природні комплекси повинно бути науково обґрунтованим і виваженим».
Перевірте свої знання https://learningapps.org/display?v=psksvzfoc20
Немає коментарів:
Дописати коментар